۳۰ شهریور ۱۳۹۲، ۲۲:۱۲

بحرانی خبر داد:

بزرگداشت روز خارک در هفته دفاع مقدس برگزار می شود

بزرگداشت روز خارک در هفته دفاع مقدس برگزار می شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: برگزاری مراسم بزرگداشت روز خارک در هفته دفاع مقدس، برگزاری 220 برنامه در هفته دفاع مقدس در دشتی و اجرای 45 برنامه متنوع هفته دفاع مقدس در شهرستان عسلویه عنوان خبرهای کوتاه از هفته دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه استان بوشهر گفت: به مناسبت سی و سومين سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس 73 عنوان برنامه در بسیج و سپاه استان بوشهر برگزار می شود که هر عنوان شامل چندین برنامه با موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است.

سرگرد بحرانی افزود: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای انعکاس جانبازی های رزمندگان و تجلیل از آنها و انتقال آن رشادت ها به نسل های جدید است.

وی اضافه کرد: رژه نیروهای مسلح، نواختن زنگ مقاومت در اولین روز بازگشایی مدارس، استقبال و تشییع پیکر ده شهید گمنام،  همایش روز سرباز، همایش رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس، گردهمایی راویان دفاع مقدس، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا و پیاده روی خانوادگی از شاخص ترین برنامه های هفته دفاع مقدس در استان بوشهر است.

بحرانی تصریح کرد: از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس بزرگداشت روز خارک به عنوان روز مقاومت است که هم در این جزیره مقاوم و هم در مرکز استان برگزار می شود.

جزیره خارک در دو هزار و 888 روز جنگ تحمیلی، دو هزار و 834 بار از سوی جنگندهای دشمن بمباران شد.

برگزاری 220 برنامه در هفته دفاع مقدس در دشتی

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت: در هفته دفاع مقدس 220 برنامه فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و سیاسی توسط حوزه‌ها، پایگاه‌ها و کانون‌های بسیج در شهرستان دشتی اجرا می‌شود.

مراد کاظمی گفت: در هفته دفاع مقدس 220 برنامه فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و سیاسی توسط حوزه‌های مقاومت، پایگاه‌ها و کانون‌های بسیج در شهرستان دشتی اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی افزود: سرکشی از خانواده معظم شهداء، آزادگان و جانبازان، برگزاری شب شعر و خاطره دفاع مقدس، نواختن مارش حمله و عملیات‌های دفاع مقدس، نمایش فیلم‌های دوران دفاع مقدس ، مسابقات هنری و غنی سازی وبلاگ‌های بسیجیان با محتوای ایثار و شهادت از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان دشتی است.

وی ادامه داد: اختتامیه مسابقات ورزشی هفته دفاع مقدس، نقاشی و دیوار نویسی با موضوع دفاع مقدس، رژه شکوهمند نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان گردان‌های امام حسین علیه السلام و اعضاء حلقه‌های صالحین برخی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

اجرای 45 برنامه متنوع هفته دفاع مقدس در شهرستان عسلویه

فرمانده سپاه خاتم الانبیاء عسلویه از اجرای بیش از 45 برنامه محوری متنوع در روزهای مختلف هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ خلیل رفعتی به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان عسلویه پرداخت و گفت: به رغم همه تهدیدات 35 ساله در روز شمار انقلاب، بزرگداشت این هفته با شکوه خود پا پرجاست و امروز نظام به برکت خون شهداء و نعمت ولایت و رهبری مقام معظم رهبری در اوج اقتدار و سربلندی است و آمادگی این را دارد تا قدرت خود را در تمام عرصه ها به نمایش بگذارد.

وی برنامه‌های هفته دفاع را شامل رژه نیروهای مسلح، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، سرکشی از خانواده‌های شهدا، غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، برگزاری نشست‌های سیاسی با موضوع سبک زندگی شهدا و تبیین اقتصاد مقاومتی، افتتاحیه نمایشگاه بهشت خاکی در شهرستان عسلویه و نمایشگاه اینجا فرداست در چاه مبارک، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم و صبحگاه مشترک کارگری عنوان کرد.

کد خبر 2139990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha